FAQ

Poniżej znajdziesz listę najczęściej zadawanych pytań. Staraliśmy się przewidzieć wszystkie możliwości. Jeśli jednak nie znalazłeś/aś odpowiedzi na swoje pytanie – zapraszamy do kontaktu z nami.

Jaka jest strefa dostaw?

Korzystamy z firmy spedycyjnej, która realizuje dostawy na terenie całej Polski (w określonych strefach). Zapraszam do zapoznania się mapą dostaw na:  >>MAPA DOSTAW<<

https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=1W9X5LZrl1dPFhOeTgcMwYnJHQGThzSo&usp=sharing

Jak mogę opłacić zamówienie?

Zamówienie online możesz opłacić za pośrednictwem płatności internetowych lub przelewem tradycyjnym.

Na jaki okres mogę zamówić dietę?

Dietę możesz zamówić na dowolną liczbę dni. Posiłki przygotowujemy 7 dni w tygodniu. Możesz wybrać czy chcesz dietę tylko w dni robocze czy również w weekend. Harmonogram dostaw dopasujesz w kalendarzu jak tylko chcesz!

Czy mogę zamówić pojedynczy posiłek?

Dostarczamy zestaw od 3 do 6 posiłków na cały dzień, w zależności od wybranej diety.

Jak dostarczane są posiłki?

Nasze diety dowozimy od poniedziałku do soboty (zamówienia weekendowe dostarczamy w sobotę) w godzinach wczesnoporannych w specjalnie do tego przystosowanych autochłodniach, co gwarantuje zachowanie ciągu chłodniczego. W ten sposób, stale utrzymana temperatura zapewnia odpowiednią jakość oraz świeżość posiłków.

Catering, automat z ciepłymi posiłkami:
+48 733 868 111
info@potrafka.pl

DIETA PUDEŁKOWA Biuro Obsługi Klienta:
(Pon-Pt w godz. 9-14)
+48 530 672 771
diety@potrafka.pl